Forums

Full Version: Real Madrid znova kroji novo nogometno svetovno ureditev
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Kar je bilo najbolj presenetljivo Ženski Nogometni dresi pri tej tedenski nogometni denarni ligi, ni bila prisotnost Real Madrida na njenem vrhu; najprestižnejše ime tega športa s futurističnim stadionom, ki ga je bilo treba razprodati, je bilo vedno na poti, da bi prineslo velike denarce. To je bilo, koliko prostora je še, da svoje rekordne prihodke spremenijo v več talentov na igrišču.
Madrid je že dolgo sila, ki služi denar. Gre le za to, da so v prejšnjih obdobjih Galacticos ti prihodki kmalu polnili žepe Juventusa, Manchester Uniteda in Tottenhama. Predsednik kluba Florentino Perez odličnosti ni opredelil le z uspehom na igrišču. Real Madrid ni bil le največji, ker je osvojil vse največje trofeje. Dobili so tudi največje nagrade na trgu prestopov, in to zato, ker bi porabili več kot kdorkoli drug.
Ne več. V sredo je prvi klub, ki je presegel oviro milijarde evrov prihodkov, predstavil ekipo, zgrajeno za skupno 370 milijonov dolarjev prestopov. Celotna začetna enajsterica je odštela Salzburg s 5-1 za približno ceno Chelseajeve trojice v sredini ... in tretjina tega denarja je šla Judeu Bellinghamu.
Madrid ustvarja največje prihodke, kar jih je svetovni nogomet kdaj videl, v času, ko so znižali enega najpomembnejših stroškov, ki jih mora plačati kateri koli klub: svoj račun za prestop. Od začetka sezone 2020-21 – poleti so plačali devetmestno številko za obvladovanje padca Edena Hazarda – so prvaki Španije in Evrope porabili 324 milijonov dolarjev za nove podpise po Transfermarktu. To ni le manj kot Chelseas in Paris Saint-Germains na svetu. Crystal Palace, Marseille, Leicester City: vsi so izgubili več zaradi novih prevzemov kot ekipa, ki je pravkar prinesla 1,1 milijarde dolarjev. Skozi pet oken Madrid, klub, ki je nekoč kot stvar ponosa nanašal "še eno plast zlate barve na Bentleyja", ustvarja dobiček na trgu prestopov.
Najbolj impresiven vidik tega? Z vsem tem krojijo nogometni trg po lastni volji. Vsak klub se mora odzvati na Perezovo vizijo za novo vrsto posla ali pa tvega, da izgubi najboljše in najpametnejše za pesem. Bayern München, Chelsea in Paris Saint-Germain so videli, da so njihovi zvezdniki zapustili brezplačne prestope. Zdi se bolj verjetno kot ne, da bo Liverpool naslednji. V začetku tega meseca so zavrnili ponudbe iz Madrida za Trenta Alexander-Arnolda, ki lahko podpiše predpogodbeno pogodbo, kadarkoli se tako odloči.
Težko bi bilo, če se ne bi odločili. Tako kot Antonio Rudiger in David Alaba pred njim je Alexander-Arnold osvojil vse, kar je lahko. Bobnanje španskega tiska razkriva željo Madrida. Santiago Bernabeu ponuja nove izzive v tovarni Ballon d'Or in precej prepričljiv plačilni paket zraven. Alphonso Davies, ki naj bi zavrnil vabo Madrida in podaljšal pogodbo z Bayernom Münchnom, je prej izjema kot pravilo.
Vprašanje, ki je lebdelo za novo dobo brezplačnih prestopov v Madridu, je, kakšno škodo bi lahko naredili za plače. Konec koncev, če bi se denar, ki bi zdaj šel v klub, spremenil v podpisovanje honorarjev in agentskih bonusov, bi bilo malo prihrankov. Resničnost je taka, da je le malo ekip v boljšem položaju za soočanje z UEFA-inim nadzorom stroškov ekip kot Madrid. Po podatkih Deloitta njihove plače igralcev predstavljajo 48 odstotkov njihovega prometa. Med prvimi 10 v denarni ligi samo Tottenham daje manjši delež svojih prihodkov prvi ekipi. Njihova strategija stran od igrišča le pomaga, vključno z gostovanjem izjemno dobičkonosnih koncertov Taylor Swift v preteklosti, kot tudi dobrodošlico Miami Dolphins lige NFL, ki bodo domačo tekmo naslednjo sezono igrali na stadionu.
»Povečanje vaših prihodkov je eden od idealnih načinov, dresi Real Madrid za Ženske da bo vaša masa plač videti nižja,« pravi Theo Ajadi, pomočnik direktorja v Deloitte Sports Business Group. "Madrid je letos to uspešno naredil. Ključno je, da to ohranimo in obstajajo nekateri elementi tega vzpona, ki se morda ne bodo ponovili, še posebej vnaprejšnja prodaja sedežev na dan tekme v tej sezoni."
Po COVID je finančno upravljanje Madrida zmagoslavno. Njihova nova ponovitev Santiaga Bernabeua izpolnjuje vizijo stadionov kot sredstev, s katerimi se je treba potiti 365 dni na leto, komercialni prihodki so se v dveh letih povečali za 50 odstotkov, trg transferjev pa je vir sredstev in ne odtekanje sredstev. Celo prodaja deleža dobička stadiona investicijskemu skladu Sixth Street je bila uporabljena za spodbujanje infrastrukturnih projektov in ne za nakupovalni pohod v stilu Barcelone.